اسکولاری: مسی تا یک یا دوسال دیگرهمچنان بهترین بازیکن دنیا خواهد بود

 

سرمربی تیم ملی برزیل براین باور است که مسی در حال حاضر قابل مقایسه با هیچ فرد دیگری نیست ولی معتقداست که نیمار درآینده خواهد توانست تا به سطح او برسد

سایت گل- لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی به انتخاب بهترین بازیکن دنیا پرداخته. او خیلی روشن و شفاف از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد.

او در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در پاسخ به این سوال که چه کسی شایسته دریافت توپ طلای سال 2013 است گفت:« لیونل مسی. او برای یک یا دو سال دیگر بهترین بازیکن دنیا خواهد بود. مسی بازیکنی متعلق به تیم است. ولی تکنیک های فردی فوق العاده ای نیز دارد. او توانایی آن را دارد تا به تنهایی در یک بازی به پیروزی برسد.»

اسکولاری در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا نیمار می تواند برنده توپ طلا شود گفت:« الان که نیمار در اروپاست و در بارسلونا بازی می کند، می تواند به دنیا توانایی هایش را نشان دهد و موفقیت های مسی را تقلید کرده و در آینده به سطح مسی برسد. نیمار کیفیت لازم برای این کار را دارد. پیچیده ترین و سخت ترین کار این است که او بتواند با انسجام تاکتیکی بارسلونا تطبیق پیدا کند.»

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه درمورد ستاره های بایرن مونیخ که فصل گذشته با این تیم به قهرمانی سه گانه دست یافتندصحبت کرد و گفت:« ستاره های تیم آلمانی بیشتر به نوان بازیکنان تیمی خوش درخشیدند و دراین بازیها به دنبال اثبات توانایی های فردی نبودند. به همین خاطر هم آنها کمتر از مسی مدنظر قرار می گیرند.»

اسکولاری برای پپ گواردیولا، سرمربی جدید بایرن مونیخ آرزوی موفقیت کرد و گفت:« گواردیولا تصمیم فوق العاده ای گرفت. بایرن مونیخ تیمی تماشایی است. این ارزش زیادی دارد که سران بایرن سرمربی ای مثل گواردیولا را برگزیدند و این هم فوق العاده است. پپ یک سرمربی باکیفیت است.سرمربی اسبق بارسلونا ایده های فوتبالی اش را با شیوه کاری بایرن درهم خواهد آمیخت. چون او سرمربی واقعا باهوشی است. نظر من این است که این انتخاب به نفع هر دو طرف است.»

بخش پایانی صحبت های اسکولاری در مورد جام جهانی 2014 بود. او مطمئن است که برزیل قهرمان جام جهانی می شود:« ما درمقابل هوادارانمان قهرمان جام جهانی می شویم. البته به تیم های ملی آلمان، آرژآنتین، انگلیس، اسپانیا، هلند، ایتالیا و فرانسه هم احترام می گذارم.تمام تیمهای بزرگ به اینجا می آیند و می توانند قهرمان شوند و من به بازیکنان خودم اطمینان دارم. آنها وقتی که در بهترین فرم فیزیکی و تکنیکی باشند، می توانند مبدل به قهرمان دنیا شوند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:0 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.